Jag skule inte ha sagt

..att jag äntligen blivit frisk för igåt vaknade jag med så ont i halsen och huvudet att jag konstaterade att om alvedon inte hade funnits så hade jag inte kunnat ta mig utanför dörren den dagen, så dåligt mådde jag och nu är der igång igen. Levde på alvedon, te, citronvatten och flytande föda igår och har nästintill gjort det samma idag. Jag tar alvdon precis var sjätte timme och om jag hade kunnat hade jag gjort det varannan, huvudet dunkar, febern svettas och min näsa är så täppt och tjock att innehållet snart kommer spränga hjärnan. Hehee. Ändå så tog jag mig till arbetsintervjun igår och verkligen rockade den, fyfan va bra jag var! och det verkade även butikschefen tycka. Han skulle ringa om besked i helgen redan och jag börjar bli sjukt nervös eftersom att den närmar sig..
 
Och trots att jag mår bajs igen så är jag så himla himla trött på att inte göra någonting så om några timmar ska jag möta min kärlek för en middagsdate och bio. Det ska bli så himla mysigt och efterlängtat ♥
 
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0