Helgen

I fredags var vi äntligen på Friends Arenda och såg Sverige-Irland, som jag hade köpt till Daniel i alla hjärtans dags-present och goooooosh va häftigt det var! Precis som riktiga svenskar så var vi ute i god tid "för att hitta" och var på plats redan kl 19, 1 timme & 45 minuter innan matchen började. Det var det bästa av allt eftersom vi nästan var först och fick kliva in i ett tomt Friends, slå det!
 
Inbäddad bildlänk
 
Det var världens snabbaste 105 minuter och rysningarna jag fick av Sveriges hejjarklack var helt galna! Det var lätt det häftigaste jag varit med om på länge - Zlatan live, Friends Arena live, min älskling och landskamp på samma gång ♥
 
Inbäddad bildlänk
 
Inbäddad bildlänk
 
Det var alltså början på världens bästa helg, som vi avslutade precis på samma sätt som vanligt: Legdaypå gymmet! Hallelujah vilken legday, känns fortfarande i asset!
 
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0