Jag kommer älska dig när jorden gått under, för jag tänker aldrig dö nej.

Det har hänt igen, två saker. Det första - jag blev sjuk igen. Denna gång med bihåleinflammation och ögoninflammation på båda ögonen, samtidigt. Jag har aldrig haft varken bihåleinflammation eller ögoninflammation (vad jag kommer ihåg) och nu blev hela jag inflammerad. Varföööör nu? Vad händer med mig? På riktigt..
 
Det andra - min dator slutar alltid fungera precis när jag håller på att skriva inlägg. Igår efter ca 15 minuters skrivtid och idag, alldeles nyss. Igår gav jag upp men idag vägrar jag ge mig, utan sitter och klickar på "spara som utkast" ungefär varannan mening. Ska göra det nu..
 
Annars då? Det här har varit min effektivaste/vettigaste vecka sen jag slutade jobba i farsta. I måndags var jag på en första intervju på ett Mangold, i tisdags provjobbade jag på Gallerix, i onsdags varjag på en första intervju på Karolinska Sjukhuset och idag har jag varit på en andra intervju på KS och ska snart på en andra intervju på Mangold. Båda mina andraintervjuer har berott på att jag har gått vidare i rekryteringen och det är jag så glad över för det betyder att jag på någotsätt är eftertraktad. Så nu ska jag ladda med lite lunch och börja göra mig iordning för att på riktigt rocka intervjun på Mangold för det jobbet vill jag såsåså gärna ha!
 
Puss på er!
 
 
Inbäddad bildlänk
det vackaste jag har

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0