En liten lista

Senaste
1.  Kompisen du träffade: Lexie ♥
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma
3. Du fick SMS av: Min prins ♥
4. Du kramade: Mamma

IDAG
5. Kläder:  På gymmet imorse: svart/rosa shorts, svart linne och rosa skor. Nu: svarta leggins, vit topp
6. Bättre än igår: Mycket!

IMORGON
7. Är det: Torsdag
8. Planer: Mysmorgon med min pojke, träna, gå på samtal, fira svärfar
9. Något tråkigt som händer imorgon: Tråkigt och tråkigt... mina samtal är ju inte jätteuppiggande direkt.

FAVORIT
10. Nummer: 7
11. Färg: Rosa
12. Årstid: Sommar, utan tvekam
13. Saknar du någon?: Jag saknar alltid min pojke.
4. Humör för tillfället?: Trött och Glad

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Blev ihjälpussad ♥
16. Vad åt du sist?: Har läkerol i munnen atm, men annars proteinpannkakor till lurre!

17. Vad irriterar du dig på?: Hahaaaa.. fick JAG den frågan?! ALLT!
18. Tror du på distansförållanden?: Herregud nej! Jag kan inte ens tänka tanken på att vara ifrån min älskling mer än 24 timmar!

19. Vem tänker du på just nu?: Vad jag ska ta på mig för kläder snart.. haha.
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Jahaaa, vem.. nublevdetfelva.
21. Vart reste du sist?: Barcelona
22. Vad gjorde du igår kväll?: Åt middag och tittade på famijen Annorlunda hemma i Väsby
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mamma tror jag :)
24. Ler du ofta?: Såfort jag får chansen!
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek och skönhet!

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Såklart! Vem gör inte? 
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min Daniels ♥

28. Vilken färg har din tröja?: Vit fortfarande..

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Men jaa?  
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja

31. Gråter du när du skadar dig?: Nee, jag skriker. Helst grova ord.

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Jag är en glad person, som har lite svårt just nu bara.
33. Vad gör dig glad?: Min pojkvän, gymmet, min mamma, shopping och bra tv-program, haha! 
34. Önskar du att du var lyckligare?: Det skulle inte gå, jag är redan lyckligast i världen!

35. Är lycka överskattat?: Inte alls ♥
36. Kan musik göra dig glad?: Yes , Michael Jackson min kung min gud mitt allt ..

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Jaa!

38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?:  Jag skulle aldrig säga det om jag inte menade det, på riktigt!
 
39. Har du en flick/pojkvän?: En pojkvän? Jag har pojkvännen. Jag har alla flickors drömpojkvän, den alla flickor drömmer om. Jag har världens finaste, vackraste, snällaste, snyggaste, omtänksammaste, kärlekfullaste, romantiskaste, bästa pojkvän ♥♥
40. Är du nöjd med det?:Kunde inte vara nöjdare och lyckligare!

41. Är du kär?: Upp över öronen kär ♥

 


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0