De första 182 dagarna i mitt liv

Efter att mitt senaste inlägg bara försvann när jag suttit med det i en halvtimme hade jag varken lust eller ork till att skriva ett nytt och bra var väl det eftersom att inlägget isåfall hade handlat om hur arg och besviken jag var. Två dagar innan hade jag fått ett samtal från min förra chef som gjorde mig glad över att jag inte jobbar kvar där längre. Fyfan vilka idioter det finns!
 
Anyway, nu är jag glad igen och det verkar som att hon inte fått sin vilja igenom. Sen senast har jag varit på en arbetsintervju angående ett timvikariat på en förskola och ska på ytterligare en intervju för en fast tjänst på Gallerix på torsdag. Den intervjun tänker jag rocka för det jobbet ska jag ha! Annars så har det hänt många bra och några fantastiska saker i mitt liv. Utan att rangordna de fem första så har jag och min prins bokat vår första semster tillsammans! I juni åker vi, tillsammans med Lexie och Danne, till Kreta en vecka och myser ihjäl oss. Jag håller redan på att räkna ner och det är 107 dagar kvar idag! Vi har varit ute och ätit massa romantiska middagar, jag har fått två par nya skor av världens bästa mami, jag är äntligen frisk och idag sprang jag 16 km. och det mest fantastiska, mest underbara och helt otroliga är att jag och Daniel har bestämt oss för att flytta ihop såfort jag får ett jobb och imorgon har vi varit tillsammans i 6 månader. Ett helt halvår. 182 dagar. och det har varit de bästa bästa bästa dagarna i mitt liv! Eller som jag brukar säga till min prins; de enda dagarna i mitt liv. För jag kan ärligt säga att mitt liv började den dagen då jag träffade honom ♥
 
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0