Världens bästa fredag

Igår var som sagt första dagen på nya jobbet. Vet knappt vart jag ska börja om jag ska förklara hur det var. Jag är van att jobba i butik och jag har kassavana från fem olika sorters kassa men varje gång (nu låter det som att jag byter jobb hela tiden) är det ju självklart nytt och annorlunda. Jag började i alla fall kl 11 igår och det började med att chefen gick igenom alla märken och om smyckerna var i guld, silver, rosé, stål eller metall. Hallelujah, det tog tre sekunder och sedan hade jag glömt bort allt igen. Efter bara 3 timmar fick jag jobba själv i ca 30 minuter och under den tiden hade jag flera kunder och sålde lite. kl 18, sju timmar senare, slutade jag. Då var mitt huvud ett kaos av alla nya intryck, humöret på topp eftersom att det var så kul, fötterna gråtfärdiga av allt stillastående och fredagshumöret på topp.
 
Så vad passade då bättre än att åka in till stan och möta upp min älskling för en datenight på Koh Panang där vi firade vår 4 månadersdag och att båda har fått jobb ♥ Det var en riktigt bra dag och världens bästa kväll! Idag vaknade vi vid 8-tiden och åkte direkt till gymmet efter lite frukost. Jag körde en timmes förbränning på löpbandet och crosstrainern. Ikväll blir det middag och bio med bästis!
 
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0