Sweat is fat crying

Idag var första dagen på vårt nya liv, på riktigt. Jag var ledig men Daniel började 9:30 imorse. Så 7:30 ringde klockan och eftersom jag är världens snällasre flickvan (+ledig idag) så gick jag upp, gjorde frukost och väckte min trötta lille en kvart senare. Så när han kom upp stod frukosten uppdukad på bordet, DN Sport låg framme och de levande ljusen tända. Herregud, nästan så att jag blir kär i mig själv. Haha.
 
När han hade kommit upp och iväg började jag städa hela lägenheten. Det började med att jag såg hur skitigt det var överallt igårkväll så kl 9 på morgonen hade jag damsugit överallt, skakat mattor, skurat hela badrummet och bytt sängkläder, haha. Belönade mig sen med att åka till gymmet för ett riktigt kickass-pass och ett kickass-pass blev det. Jag vet inte varifrån min energi kom men efter 1 timme och 5 minuter på löpbandet hade jag helt plötsligt sprungit 11 km. Märkte knappt hur tiden gick. Love it!
 
Spenderade resten av förmiddagen och eftermiddagen framför tv'n, har betat av sjukhusserie efter sjukhusserie. Nu har jag precis gjort mig i ordning och ska bege mig in mot stan för att möta upp min pojke som slutar om 1 timme. Därefter bär det av till Väsby ♥
 
Inbäddad bildlänk

Kärlek
Postat av: Camilla Forsell

Hur suger man en dam?

2013-01-19 @ 16:58:58
URL: http://camillaforsell.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0