Mvh - tjejen som är livrädd för förändringar

Imorgon börjar jag jobba och idag fick min älskling jobb ♥ Jag börjar med en mjukstart och jobbar 7 timmar imorgon och sedan inte förens på måndag och tisdag 4 timmar. Men jag är ändå nervös. och rädd. Sjukt rädd.
 
En annan sak är att jag idag bestämde mig för att gå med i Tobias Registret och blir därmed frivillig stamcells-/benmärgsdonator. Det betyder att jag vid ett eller fler tillfällen kommer donera benmärg till någon jag inte vet vem det är. Att donera stamceller är inte som att lämna blod, vilket tar 20 minuter och ger lite ev. yrsel. Detta gör man antingen genom att först ta hormonsprutor i en vecka som ger bieffekter iform av influensaliknande känsla och sedan en en dag på sjukhus där de snor ca en liter blod från en. Eller genom att de tar benmärg från en under narkos. Skitläskigt och inte helt risktfritt. Men jag tvekar inte en enda sekund. Jag är glad över att kunna hjälpa till, på det sätt jag kan!
 
 
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0