Finisvecka

 
 
 
Det ha inneburit myskvällar, finmiddagar hemma, födelsedagsmiddag, datenights och vapianodate med Lexie & Danne. Dessutom har Daniel fått massor med jobberbjudande och idag var första intervjudagen av tre (och fem intervjuer) och det har gått såå bra för honom. Världsbäst! Så imorse var första gången vi gick upp före kl 09. Höll på dö. Var inne i stan kl 10 och medans han var på intervju krigade jag på gymmet. 9 km på 45 minuter. Soooom jag har längtat efter att springa, har inte kunnat göra det på flera veckor då jag får så himla ont i benet så fort jag börjar jogga. Kan inte säga att det har gått över än heller men idag stod jag inte ut längre, spring-suget tog över. Mötte upp honom när han var klar, åkte hem och åt lunch och kollade på film innan det var dags för nästa intervju. Då passade jag även på att åka till farsta för ett ärende och nu är jag hemma igen. Ska snart äta lite middag och kolla på Farmen äääääntligen) och Inkognito. Imorgon är det shoppingdate med Lexie som gäller och på onsdag kommer äntligen min mamma hem igen. Efterlängtad så in i helvete ♥
 
Inbäddad bildlänk
 
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0