Long time, no see

Nu har det varit dött här ett tag igen. Tänker alltid att jag ska uppdatera och berätta att jag lever men det är alltid någonting som kommer ivägen, de här veckorna har det varit sjukdom efter sjukdom..
 
Inbäddad bildlänk
Började förra helgen med att vara dödssjuk på pojkvännens första fotbollsmatch (utomhus) för säsongen. Mådde bra till en början men spenderade sedan hela andra halvlek i bilen då min kropp helt plötsligt vek sig av smärta. Influensan here I come. Syns på mina ögon..
 
Inbäddad bildlänk
Trodde att jag skulle dö den kvällen men stod på benen tillbaka på jobbet två dagar senare. Hade även mitt första samtal i min utredning den veckan. Yes, det är lika bra att ni får veta. Det kanske är så här det är..
 
Inbäddad bildlänk Inbäddad bildlänk
Firade min allra första Alla hjärtansdag och hade en fantastisk kväll med mitt egna hjärta. Vi åt middag på en supermysig italiensk restaurang i Gamla stan och avslutade med filmmys och presenter hemma hos mig. Av mig fick Daniel (jätteromantiskt) biljetter till Sverige-Irland på Friends arena nu i mars och av honom fick jag en Calvin Klein-klocka som jag har suktat efter hur länge som helst. Den är såååå fin och jag är helt kär, världens bästa present av världens bästa pojke ♥
 
Inbäddad bildlänk
Jag hann vara frisk i ungefär 1,5 dag innan jag igår på jobbet blev akut magsjuk. Har sovit ca 3 timmar inatt och har så ont i hela kroppen att det känns som att jag ska dö igen. Har inte tid med det här..
 
Kikar in snart igen, när jag känner mig som en människa igen. Puss på er.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0