Idioter

Sös akutmottagning är ett skämt. Min mage har varit allt annat än frisk de senaste två veckorna och i söndags efter ännu en sömnlös natt gav jag upp och tog med mig min bakfulla pojkvän (som hade sovit i 4 timmar) till akuten för att kolla vad i helvete som är fel på mig. Min mage.
 
Det var ingen väntetid alls och jag hann inte ens sätta mig ner i väntrummet innan jag fick komma in så de kan inte klaga på att det var stressigt när jag säger att de var sämst. Det jag har med mig därifrån är en mage som fortfarande är KAOS och då menar jag så kaos att jag inte har sovit en enda natt på två veckor, ett fett jävla blåmärke i armvecket (det ska man inte få) och ett provsvar som vägrar komma fram till mig trots att både jag och min mamma har ringt. Dessutom fick jag och min bakfulla pojke åka hem efter en timme eftersom "det inte var något fel på mig"...
 
... eh? jag har bara bajsat ihjäl mig i två veckor och gått ner 7 kg. Åhhh, jag orkar inte mer. Jag vill sova och jag vill kunna äta. Så sös: jag bajsar på er!

Kärlek
Postat av: Camilla

Men lärde du dig inte från när vi var där ? :( Åk till handens närsjukhus nästa gång!!

2013-03-02 @ 22:18:47
URL: http://camillaforsell.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0