En tung

..vecka har gått sedan sist. En vecka full av beslutstaganden, rannsakning av mina 21 år på jorden, tårar, jobb och massa kärlek. Denna vecka jobbade jag bara måndag och fredag vilket i stunden var skitjobbigt då jag hatar att inte "göra något" men i längden väldigt skönt och bra för mig. Istället hängde jag på gymmet, hemma hos Daniel, hos Naprapaten och hos nageltjejerna. Så nu är jag "fixad" för den här månaden.
 
Planen var att vi skulle gå ut i fredags och jag var så jävla taggad men min stackars lilla bästi med akut sjuk på kvällen när jag mötte henne. Så efter att ha fått hem henne till sig så fick jag vända och åka hem väsby istället. Så helgen har spenderats  hemma hos min älskling tillsammans med honom och hans föräldrar. När vi inte har varit här har vi varit på gymmet eller i mataffären eftersom att det är det vi enda gör - tränar och äter. Hahah. Idag fick jag även ett ryck och ville akut färga håret och frågade Daniel om han hade gjort det förut, varpå han svarade "ääh nejjj" och jag sa "va bra, då blir det första gången idag". Haha stackarn mådde nog inte jättebra under den timmen då han stod i badrummet och färgade mitt hår. Men han gjorde det med bravur och det blev hur bra som helst, världens bästa pojke! Så nu är jag äntligen mörkhårig igen.
 
Måndag imorgon och det betyder ny vecka med massa jobb!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0