Var är turbon?

Allting går segt just nu - varenda dator jag kommer i närheten av laggar sönder, min iPhone dör när som helst och min hjärna vet knappt vad jag heter. Det sista kanske inte är så konstigt egentligen med tanke på att jag håller på att göra en drastisk förändring i mitt liv just nu, plus att jag ju fått ett nytt jobb. Skrev föresten på papperna för det idag, så den 22 april börjar jag jobba som administratör på KS. Ser fram emot det så sjukt mycket!
 
Imorse vaknade vi hemma hos Daniel och när han åkte till jobbet åkte jag med in till stan. Tränade ett styrkepass på SATS Zenit och åkte sedan och skrev på papper för jobbet. När jag var klar i stan åkte jag hem för att äta lunch och vila lite innan jag åkte tillbaka in till stan för att köpa ett par fotbollsskor åt Daniel (och en tröja till mig, hehe). Mötte upp min prins på centralen och åkte hem till honom igen. Nu sitter jag under täcket medans Daniel precis drog iväg på fotbollsträning. När han kommer hem vid 20-tiden så blir det mys och thaimat resten av kvällen. Ciao.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0