Tisdag

Just nu när jag skriver det här så sitter jag i totalt mörker. Det hålls nämligen på att renoveras utanför våra fönster.. Fasaden ska göras om helt och de ska även byta ut ballkongerna så just nu har vi ingen ballkong utanför ballkongdörren och byggarbetarna utanför har ställt några träplankor lutade mot vårt fönster, så det blev nyss helt kolsvart. Och det låter som att kriget har kommit utanför. Ska de jävlarna inte gå på lunch snart??
 
Förra veckan var jag och skrev på papper för mitt nya jobb, som börjar nästa måndag och jag kan knappt vänta längre. Vill bara börja jobba nuuuuu, och tjäna pengar, och flytta hemifrån, och köpa en bil, och bli rik. Åh. Hybris! Annars då? Idag tog jag min premiärlöprunda utomhus för i år och det gick så mycket bättre än jag trodde att det skulle göra. Jag kom runt 7 km på 40 minuter och det är inte så himla dåligt för att inte ha sprungit utomhus på nästan ett halvår. Min medicin är skitjobbig just nu och ger mig fler biverkningar än verkningar. Men jag vet att effekten kommer snart och att jag måste härda ut. Och nej, jag skäms inte över att skriva om min medicin.. Jag är inte en fegis som vill hålla det hemligt. Är man sjuk äter man medicin. Right?
 
Nu ska jag börja göra mig iordning för att åka in till stan och möta bästis. Och sen vidare för att möta min älskling!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0