Om du vill ha en idiot, lägg din hand i min.

Idag vaknade jag kvart i 7 av att klockan ringde och min prins skulle till jobbet och i vanliga fall går jag upp med honom och antingen åker med honom in till stan och tränar eller kör honom till tåget, men idag så låg jag faktiskt kvar i sängen, på beordran från honom själv. Det är min sista lediga veckodag fram till 2014 och jag mår allt annat än bra fysiskt just nu, pga min medicin. Så efter massa hejdåpussar och hejdåkramar så somnade jag om när han hade åkt till jobbet och sov i 1,5 timme till.
 
Gick upp, med världens dunderhuvudvärk, och åt frukost ensam i deras (vårat, jag känner mig som hemma här) stora kök och satte mig sen och kollade på morgon-TV, det bästa som finns. Nu har jag förflyttat mig till Daniels rum där jag tänkte städa lite innan jag går ner till gymmet. Jag har ingen aning om vad jag vill köra idag men jag vet att jag vill svettas som en galning i alla fall. Trots att jag känner mig konstant trött och hängig så har jag massa energi att bli av med. Så kanske ett långt löppass på bandet, eller intervaller och ben.
 
Daniel skulle säkert bli arg om han såg att jag la upp den härbilden på honom, från 9:an... men eftersom att han inte läser min blogg så kommer han aldrig att få veta det, haha! Så därför vill jag visa er vilken söt liten fjårtispojke jag har haft och om jag hade känt dig då hade jag skickat tusen kärleksbrev till dig <3
 
Inbäddad bildlänk
 
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0