Nu uppdaterar jag

Igår när jag sa till Malin "Jag uppdaterar aldrig min blogg" fick jag ett "Jag veeeeeet, du uppdaterar aldrig" tillbaka. Haha och tamefan, det gör jag ju inte.. Men nu gör jag! och det här är till dig Malin, och alla andra som undrar vad jag har för mig.
 
Igår hade jag ungefär noll lust att gå upp ur sängen. Jag hade ont i magen, mina ögon var alldeles svullna pga. för lite sömn och mitt huvud dunkade. Ingenting blev bättre under dagen, trots både frukost, gym, lunch & alvdeon. Ännu mindre lust hade jag att sätta mig på ett tåg in till stan men eftersom jag visste att jag skulle få träffa min efterlängtade Malin så blev det inte så jobbigt trots allt. Mötte henne på centralen och tog en promenad till Espresso House där vi satt i 1,5 timme och pratade om allt. Jag hann både bli lycklig, arg, chockad, glad & ledsen med henne. Precis som vanligt. När vi var klara mötte jag min pojke på tåget hem till honom där vi hade en hel myskväll utan någon fotbollsträning mitt i. Bästa!
 
Idag hade jag ännu mindre lust att gå upp ur sängen. Jävla bajs medicinbiverkningar. Men efter massa morgonpussar och lite pepptalk av min älskling så gick jag upp och var glad. Åkte med honom in till stan och stannade på SATS ZENIT för en timmes konditionsträning. Svettig och helt slut åkte jag hem och duschade, tvättade och lagade mat (lunch + matlådor). Nu håller jag på att fixa lite småsaker och letar efter papperna jag ska ha med mig på måndag till nya jobbet. För... på måndag börjar jag äntligen jobba!!!
 
Inbäddad bildlänk
 
Inbäddad bildlänk
 
 

Kärlek
Postat av: Malllle

Tummen upp! Saknat dig fina Fia, jättemys å ses!

2013-04-18 @ 23:22:23

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0