Världens bästa helg

Igår fyllde jag år, dagen var kommen. Blev gammal. Det firade jag med att kvällen innan, i lördags, ha fest för mina allra finaste. Kvällen blev riktigt lyckad och jag var sjukt nöjd med allt! Det började med att jag vaknade med världens finaste för att sedan ha en riktig mysmorgon. På eftermiddagen blev jag lämnad ensam några timmar innan Lexie kom hit för att fixa i ordning och baka tårta. Världens finaste rosa tårta, såklart. Vid 20-tiden började folk rulla in och innan klockan var 22 va det över 20 pers i min lilla lägenhet. Vid 23:30 drog vi in mot stan och Hotellet där min bror hade fixat ett bord och champagne till oss. Där hängde vi till stängning innan jag åkte taxi till väsby och somnade i samma famn som natten innan.
 
Vaknade på min födelsedag, efter 2 timmars sömn extremt jävla bakis. Åkte hem och städade det sista, duschade och däckade i en timme innan mamma kom hem och väckte mig igen med sång. När jag piggnat till åkte vi till John där det lagades mat och bakades ännu mer tårta till gästerna som kom en timme senare. Fick en jättejättefin dkny-klocka och lite presentkort. Åkte sedan tillbaka till väsby och blev överraskad med ännu mer tårta, en rosa ♥ och somnade som en bebis framför lejonkungen.
 
Jag har verkligen haft världens världens världens bästa helg och de sms och samtal jag har fått idag har gjort min värld tusen gånger bättre! Nu ska jag åka och kolla på två lägenheter med mamma och sen sova tidigt. Imorgon börjar (äntligen) skolan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0