Time goes by

Här har det varit tyst. Men helt ärligt så är det först nu sen förra fredagen som jag har varit hemma i mer än två timmar, utan att sova. Skolan drog igång i tisdags och sen dess har det varit varje dag. Plus jobb, träning och teater. och Daniel. Så den senaste veckan har jag spenderat på lärarhögskolan, universitetet, jobbet, väsby och i löpspåret. Först idag hann jag med gymmet en snabbis efter skolan. Men jag klagar inte för jag har det så jävla bra just nu och jag tror ni förstår varför ♥
 
Både igår och idag hade vi som sagt dramalektion på lärarhögskolan på morgonen och det har varit så sjukt roligt! När vi slutade vid 12 åkte jag till gymmet och sedan vidare till doktorn en snabbis. Nu har jag varit hemma en stund och fixat lite och ska åka tillbaka in till stan om några timmar för en vad jag tror och hoppas, skitmysig kväll. Middag på restaurang med min finis och sen bio med världens bästa Lexie och Danne. Tjing!
 
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0