Tänkte skriva lördag. Men så var det inte.

Här var det tyst.. troligtvis för att jag inte hunnit med bloggeeen. Har sovit i snitt 5 timmar per natt den senaste veckan, plus gått i skolan 4-7 timmar per dag och jobbat 7-8 timmar per kväll. Trött tjej. Så imorse när jag hade fått sova en 8 timmars-natt var det en glad tjej som vaknade.
 
Igår när jag hade haft min lektion med småttingarna på teatern och tränat hade vi e rikig familjeeftermiddag då vi gick och såg Jesus Christ Superstar hela familjen. Sjukt bra musikal! När den var slut mötte jag upp min prins för mathandling innan vi åkte hem till mig och lagade/åt middag med Lexie och Danne. Idag vaknade jag som sagt pigg och glad. Gick ut och sprang 6 km och gjorde sen frukost på sängen åt min sovande pojke. Nu har jag precis varit med bilen och lämnat honom på fotbollsplanen där han ska spela match om en halvtimme. Ber en liten bön om att det inte börjar regna. Ont i halsen har jag också. 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0