Otur i spel, tur i kärlek

I torsdags hände det något. Jag kan inte med ord förklara alla mina känslor och hur det kändes, för alla ord jag kan komma på räcker knappt till. Jag har världens finaste pojkvän ♥
 
I fredags var vi lediga från skolan för första gången sedan vi började. Tränade och träffade Lexie en stund på dagen innan vi, tillsammans med både Daniel och Danne åkte till heron city och hade en helkväll med middag och bowling. Mina förväntningar på mig själv när det gällde bowlingen var alldeles för höga då jag förlorade hela skiten. Världens sämsta rosa bowlingklot. 
 
I lördags fick jag äntligen träffa mina små skruttisar på mini igen innan jag var en snäll flickvän och spenderade hela förmiddagen på fotbollsplanen tillsammans med Daniels mamma och pappa. När det var klart och jag hade fått krama lite på min pojke åkte jag hem till Lexie där vi åt middag och drack drinkar. Vid 23-tiden mötte vi upp Felicia och resten av killarna och drog till Magenta där Rikard firade sin födelsedag. Det var en riktigt bra kväll med bra drag och mycket dans innan vi, vid 2-tiden, kände att det var dax att åka hem.'
 
i söndas vaknade vi kl 08 hemma hos mig och mådde allt annat än bra. Drog ändå på mig springkläderna och stack ut på en 9 km-runda lätt skakis och med ett dunkande huvud. Efter några timmar hemma på morgonen drog jag upp Daniel ur sängen och åkte hem till honom där vi åt bakislunch innan han hade match igen. Kallt som fan blev det efter ett tag och något stolt blev jag när han gjorde mål!
 
Nu är det måndag och jag sitter i soffan och väntar på att filmen vi tänkte se ska bli klar. Perfekt avslut på en lång dag med skola och bajsmående. Har haft ont i huvudet, magen och ögonen (?) hela dagen. 
 
Foto: Så söta!!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0