Meningen med livet

Tiden går alldeles för snabbt, insåg just att det var 3 veckor sen jag fyllde år. Känns som igår. Ändå så känns det som att det som har hänt den senaste månaden alltid har varit en del av mitt liv. Konstigt det dära.
 
När vi började skolan för drygt 2 veckor sedan gick vi all in från början. Hela förra året hade vi en lektion max 3 ggr/vecka och nu har vi haft 1-2 lektioner per dag. Det är mycket när man måste hinna jobba, plugga och träna också. Anyway, det jag ville komma fram till är att den här veckan har varit en paus-vecka då vi bara hade lektion i måndags, så skönt! Självklart har jag inte varit helt ledig dessa dagar, utan jobbat kväll både i förrigår och igår.Idag däremot är jag helt ledig och har redan varit och kört ett morgonpass på gymmet och en PW i skogen. Ska sätta mig och plugga en stund innan lunch och i eftermiddag är det mini som gäller.
 
Talk to you latero ♥

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0