I like my money where I can see it, hanging in my closet

Efter att ha levt lite över mina begränsningar i Barcelona i somras så har jag levt på ingenting den senaste månaden. Men i fredags kom äntligen vårt CSN och idag tog min shoppingabstinens över både mig själv och hela farsta centrum. Så när Daniel hade åkt hem i eftermiddags och jag varit ute på milen-rundan tog jag en promenad dit och kom hem med tre nya toppar, en väska, en parfym och ett halsband. Kunde inte gjort mig själv stoltare!
 
Resten av dagen har jag njutit av att vara ledig hela dagen eftersom att det inte kommer hända förns nästa söndag igen.. En vecka av plugget har gått och jag är redan helt slutkörd. Men vi har så jävla roligt så det gör inte så mycket!
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0