Färg, lera och massa glitter

Hela förra veckan stod det drama på vårt schema i skolan. 3-6 timmar drama om dagen, vilket var sjukt roligt. Men den här veckan (igår och idag) har vi istället haft bild, vilket har varit ännu roligare. Igår satt vi i bildsalen i 6 timmar och bara målade - med penslar, händer, annat papper, svampar, gafflar, knivar, armar, allt! Det absolut roligaste va den sista uppgiften när vi fick fri tillgång till glitter. Då var jag i himlen. Herregud. Jag överdriver inte om jag säger att jag var i extas den där halvtimmen, som ett litet barn. Så himla kul! Idag har vi istället jobbat (lekt) med lera hela förmiddagen och knådat och byggt massa saker, vilket också har varit skitkul! Slutade vid 12 och är ledig imorgon så även om jag har varit överlycklig och haft så roligt den här veckan så är det lika skönt att det äntligen är helg nu.
 
Kom hem för ett litet tah sedan och har varit jätteeffektiv sedan dess. Lagat och ätit lunch, tvättat och städat mitt rum. Nu ska jag snart hoppa i duschen och börja göra mig i ordning för att åka in till stan och ha teaterlektion. När jag har slutat ikväll ska jag äntligen åka hem till min fina, som jag har saknat honom!
 
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0