Det är jobbigt att jobba

Tisdagkväll och imorgon har halva veckan gått. Det är sjukt hur veckorna på hösten alltid går så himla fort! Snart är det två veckor sen jag fyllde år och det känns som att det kunde ha varit igår..

Appropå igår så var DET en händelserik dag. Åkte till skolan på morgonen med tron om att jag skulle vara där från kl 09-16, vilket jag inte alls var. Istället tillbringade jag halva förmiddagen och hela eftermiddagen på sös akuten med Camilla som hade stickningar och ont i bröstet. Stackars liten! Men efter lite EKG á Grey's Anatomy-style och blodprover så fick vi åka hem utan att de hittade något, som tur var.

Tillbringade sedan kvällen med att själv ha extremt ont i magen men som tur var så har jag en fin kille som tog hand om mig hela kvällen och natten ❤

Just nu sitter jag på jobbet. Lilleman sover och jag pluggar/kollar på wt-tv och snart Svenska Hollywoodfruar. Det är jobbigt att jobba!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0