Världens bästa preventivmedel

Idag har jagvarit ledig och planen var egentligen att träffa bästis för lite lunch och shopping men fick sms på morgonen av att hon var sjuk stackarn. Så efter lite morgonträning på sats och en lång frukost med min älskling och hans mamma och pappa, ringde min pappa och frågade om vi ville hitta på något och eftersom att båda var lediga så var vi inte sena på att säga ja. Det visade sig att pappa skulle vara barnvakt åt min galna, megacharmiga brorson någon timme, vilket vi också blev haha. Det var minst sagt ett äventyr. Lunch på Max - skorna skulle av, skorna skulle på, det skulle klättras på allt som gick att klättras på, vi skulle gå runt och peta på andra barn, vi skulle ta ner ballonger från taket, ketchup flög och äppeljuicen rann. När det var avklaraa åkte vi till säbygård och  matade hästarna, vilket var hur mysigt som helst och trots att jag egentligen är skiträdd för djur så lyckades jag klappa lite. Efter 1,5 timme var vi alla tre helt slut och efter att vi lämnat Sandor hemma igen så åkte jag hem, tröttare än tröttast.
 
Nu har jag pluggat hela eftermiddagen och ätit middag med mamma. Om 10 minuter börjar bröstcancergalan och efter det ska jag sova. Upp kl 05:00 imorgon. Woopa!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0