Tisdag

Hola bloggeen! Är aningen stressad och har varit hela morgonen. Det började med att klockan ringde 07.00 (på min lediga dag) eftersom att Daniel skulle åka hem och gå till doktorn och när han åkte en timme senare satte jag mig på bussen till gymmet. Har nu bytt ut friskis mot sats eftersom att sats har studentrabatt men inte friskis. Måste börja tänka ekonomiskt nu när jag snart har en egen hyra att betala. Älskar sats förresten, de har allt som friskis inte har och det är toppenfräsht överallt.
 
Efter ett hårt armpass och ett mindre hårt konditionspass åkte jag hem och åt frukost innan jag satte igång med stressen. De senaste två timmarna har jag duschat, tvättat håret, fönat håret, plattat håret, pluggat, tvättat två maskiner tvätt, packat kläder till imorgon, valt kläder till idag och diskat all min disk. Ska åka och fixa naglarna om en halvtimme och sedan hem till Daniel, därav hetsen. Next up: 1. försöka hitta något att äta till lunch, 2. äta lunch.
 
Woooopa.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0