Sjuk, sjukare, sjukast

Den här helgen har jag inte gjort så mycket som ett skit, förutom hostat, snorat och myst med min pojke. Efter en helt galen vecka i skolan med 9 timmars dans och massa tentaplugg, plus en förkyldning, kändes det som det enda rätta. Planen var egentligen att gå ut i fredags men eftersom jag fortfarande var (och är) sjuk blev det inget med det. Så i fredags när jag varit hemma några timmar och pluggat åkte jag till Daniel och åt middag, kollade på x-factor och somnade nog innan kl 23. Vaknade som ett roadkill i lördags och hade egentligen bara behövt vara hemma hela dagen. Istället var det bara att gå upp och åka in till stan för att ha lektion på teatern med mina småpluttar. På eftermiddagen var det bollstanäs-match på bollindervallen i kallhäll och herremingud vilken nostalgitrip jag hade under de 3 timmarna i mitt gamla hood. Fick som tur var sällskap av bästa Malin på läktaren och träffade även min gamla ansvarspedagog från sjöbergska. På kvällen åt vi riktig lyxmiddag med Daniels familj och somnade lika tidigt som i fredags. Pigg tjej..
 
Imorse vaknade jag innan kl 8 av att jag höll på att hosta ihjäl mig. Gick upp, åt frukost och åkte hem för att plugga. Det gjorde jag också, i 4 timmar har jag nu suttit och läst, läst och skrivit på min examination. Har även hunnit fixa massor här hemma, tvättat, rensat kläder och dammsuigt. Snart kommer både mamma och Daniel för ännu en myskväll med middag och så. Ikväll börjar äntligen solsidan, såhäääär taggad!!
 
I-do-believe-in-magic_large

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0