Seven things you did'nt know

 
♥ Jag är extremt bortskämd och har alltid varit, vilket de flesta som känner mig vet om. Vad de inte vet är att det finns en anledning till det och varför mina föräldrar skämt bort mig så mycket de senaste åren. Money can't buy you happiness, om vi säger så..
 
♥ Jag älskar barn. Det är självklart därför jag har valt att utbilda mig till förskollärare men generellt så älskar jag barn. En av mina första drömmar jag hade när jag va liten var att jag ville ha minst sju barn när jag blev stor. Nu kanske jag inte är så sugen på att skaff sju stycken längre.. men ni förstår grejen!
 
♥ När jag blir stor vill jag bo i en modern villa med ett modernt kök med Daniel och våra barn, ha en vit Landrover och en stor walk in-closet.
 
♥ Jag är sjukligt pedantiskt. Jag kan inte gå hemifrån om inte min säng är bäddad och mina kläder inte är rena och hänger där de ska. Jag kan inte gå och göra någonting annat efter maten om jag inte har diskat all disk. Min tvättkorg är alltid tom eftersom jag tvättar allting såfort det blir smutsigt. Osv..
 
♥ Jag tycker inte om djur. Trots att vi hade hund hela min uppväxt så tycker jag inte alls om varken katter, hundar, hästar, kaniner.. etc. Jag tycker att hundar kan vara jättesöta, att titta på.
 
♥ Jag kan ibland komma på mig själv att tänka på hur stolt jag är över mig själv. Bara sådär. Hur bra jag faktiskt är och hur mycket jag har åstadkommit på 21 år. Ingenting kommer utan hårt arbete.  
 
♥ Jag har sjuka hår-issuses. Jag mår psykiskt dåligt om jag har en vad hairday.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0