Min kärlek <3

Jag har aldrig varit så kär som jag är nu. Jag har aldrig varit så kär som jag kommer vara resten av mitt liv. Jag har aldrig blivt så uppvaktad som jag blir av min pojkvän och jag har aldrig velat uppvakta någon så mycket som jag uppvaktar min pojkvän. Jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu och jag har aldrig älskat någon som jag älskar Daniel.
 
Sättet han kollar på mig, blicken och leendet han hela hela tiden ger mig. Kramarna jag får när vi träffas känns varenda gång som om det vore flera veckor sen sist, fast det kanske bara var några timmar. Tryggheten han skapar och värmen han ger mig genom att bara vara han. Sakerna han säger och sättet han säger det på får mig övertygad om att det kommer att vara vi för resten av våra liv. Vår kärlek gör att min framtid har aldrig varit såhär ljus. Jag har hittat världens bästa kille ♥

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0