Lördag

Efter en hel vecka utan en enda lektion (förutom i måndags) och en halv helg i lugnets tecken mår jag hur bra som helst. Som ni nog har förstått så har skolan stressat ihjäl mig eftersom att jag numera har fått hetsa och stressa överallt för att hinna göra det jag vill och den här veckan som i princip varit helt skolfri har jag njutit till max. Har trots ledigheten haft en hemtenta att göra men eftersom att jag var ute i god tid och började skriva redan för flera veckor sen så har det varit lugnt ändå. Skrivit några stycken om dagen, korrekturläst lite nu och då, killat några av my darlings varje dag och bara blivit mer och mer stolt över hur mycket jag kan och allt jag lärt mig för varje dag som gått.
 
Imorse åkte jag från Daniel till teatern kl 8:30 och hade som vanligt lektion med mina småpluttar. Efter en bra lektion och massa beröm gick jag till Friskis på kungsholmen och körde i en timme innan jag åkte hem och åt lunch. Sedan dess har jag bara slappat i soffan och kollat på tv hela dagen, precis vad jag har behövt. Nu kommer min fina pojkvän snart in genom dörren och då blir det middags- och tvmys hela kvällen. Jag älskar kärleken ♥

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0