Hall of fame

Idag, min schemalagt enda lediga dag på ca 4 veckor, har jag hunnit med sjukt mycket trots att klockan inte ens är 15:00 än. Började med att gå upp kl 06 för en knapp mils morgonlöprunda i mörkret. Det är inte många saker som slår en sådan löprunda - morgon, folktomt, kolsvart, reflexer, fukt, dagg, tom mage och lätta ben. Kom hem igen 50 minuter senare, tog ett bad och gjorde frukost innan jag väckte Daniel. Gladade pojkvän får man leta efter när man kryper ner i sängen och säger att frukosten är klar, världens mysigaste morgon. Vid 9-tiden åkte vi in mot stan där jag hade ett läkarbesök inbokat. Var klar på en halvtimme och efter det gick vi en sväng på drottninggatan. Att shoppa på förmiddagen är himla underskattat. Fick med mig en vinterjacka från Zara, lite smycken, lite medicin, en almenacka och massa rosa skolsaker. Såklart.
 
Nu ska jag snart åka till solna och äta en tidig middag med bästis och sedan vidare till mtt hjärta. Imorgon börjar terminens andra (och sista) kurs, som innehåller både teori och praktik. Så om 3 veckor är det äntligen dax att jobba på förskola igen, i hela 5 veckor! Längtar ♥
 
Inbäddad bildlänk
 
Inbäddad bildlänk
 
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0