Glory

Idag efter ett morgonpass på gymmet var det äntligen (entligen, heter det inte nej) dax att lämna in examinationen. Förutom att det känns så jävla onödigt att åka hela vägen till universitetet och lämna in den i pappersform när man ändå måste lämna in den elektroniskt också, så var det så skönt att få det gjort. Kunde som vanligt dock inte hålla mig till gränsen och hade ca 300 ord för mycket och hoppas nu på att jag inte får F pga det.
 
Trots att det kändes onödigt att åka hela vägen så fick jag träffa min bästaste Camilla och hann prata ikapp mig lite på bussen och på vår mysiga lunchdate vi hade efteråt. När vi hade käkat klat åkte jag direkt hem, dels för att jag vet att jag inte kan hålla i mina pengar om jag går runt i stan och sen för att jag hade mycket att göra hemma. Så nu har jag städat mitt rum, bäddat min säng och tvättat min tvätt. När som helst kommer min fina pojke hit för att följa med mig och kolla på en lägenhet ikväll, plus en trip till doktorn imorgon. Han är allt bra fin han ♥
 
384306_448420221861524_1360061874_n_large

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0