1 månad

Godmorgon! Nu var det ett tag sist. Sen dess har jag hunnit vara sjuk i tre veckor, varit i skolan varje dag, pluggat ihjäl mig och firat en månad med min fina pojkvän igår. En månad kanske inte låter så mycket men det har varit den bästa månaden i mitt liv så det var helt klart tvunget att fira ♥
 
Igår började jag min morgon med att åka till teatern och ha lektion med mina småpluttar och det gick så himla bra. Jag kan fortfarande inte (efter tre år) förstå hur barn kan lära sig saker så fort. Mina små älsklingar! När jag hade slutat gick jag direkt till gymmet och körde slut på mina ben innan jag åkte hem och åt lunch. Åkte till farsta med Daniel och shoppade lite skor till honom och kläder till mig. På kvällen tog vi bilen in till stan och åt 1 månads-middag på Koh Panang, så mysigt!
 
Nu är det söndagsmorgon och jag har lite söndagsångest redan. Examinationen på 3000 ord ska vara inne om en vecka och även om jag ligger i fas så är sånt där alltid jättestressande. Jag har dock redan varit uppe i en timme och pluggat och hade egentligen tänkt gå ut och springa nu på morgonen men väntar istället tills Daniel vaknar så att vi kan åka till gymmet. I eftermiddag är det 7 års kalas för Ludde, min lilla skutt!
 
Photo: <3 <3

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0