Hejochhå

Efter en hel vecka (wow) på praktiken så blev jag överlycklig igår när jag vaknade och insåg att det var fredag! Det spelade ingen roll att klockan var 05.15 och det var bäcksvart ute, det var äntligen fredag och jag hade en kort dag framför mig!

Jobbade 8-14 och åkte direkt hem för att fixa mig när jag slutade. Mötte min älskling i stan vid 18-tiden och åt en mysig 2 månaders-middag innan vi åkte hem och köpte godis och julmust och myste resten av kvällen.

Efter att ha sovit "som en stock" som Daniel sa att jag hade gjort, var jag superpigg imorse när klockan ringde. Lördag = teaterlektion med mina pluttisar. Den här lördagen = saftkalas och klädprovning med mina pluttusar. 15 stycken. Så när jag slutade kl 11 var jag knappast lika pigg längre.. Gick dock raka vägen till Sats och körde 1 timmes kondition och rygg och blev lite piggare efter det. Nu ska jag njuta resten av helgen och inte anstränga mig mer än jag måste.. Haha.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0