Friday I'm in love

Tiden går fort när man har roligt! I hela två veckor har vi nu varit ute på VFU och precis som hälften av min klass är jag nu sjuk. Barnbacieller är inte att leka med. Jag kände av min hals redan i måndags men det var igår som det bröt ut på riktigt. Trots att jag mådde riktigt dåligt när jag vaknade krigade jag mig till förskolan när jag började kl 9 men efter att ha varit på biblioteket med några barn och sen ätit lunch blev jag beordrad av min handledare att gå hem. Sagt och gjort. Åkte hem till Daniel och spenderade de tre första timmarna där liggandes i hans knä framför en film. De två kommande timmarna när han var på träning sovandes och timmen mellan middag och sängen sittandes i soffan. Så pigg var jag.
 
Vaknade imorse och kände mig lite bättre men valde ändå att stanna hemma från förskolan för säkerhetsskull. Myste hela morgnen innan jag fick skjuss till pendeln och åkte hem. Kom hem vid 14-tiden och sen dess har jag haft fullt upp med att fixa inför ikväll. Min älskling fyller år på tisdag och jag har planerat en liten överraskning i förväg. Taggaaad!
 
Inbäddad bildlänk
 
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0