Fredagen

Här har det hänt lite sedan sist:

  • Middag, mys, presenter och överaskningsfest för min pojke i fredags
  • Teaterlektion med småpluttarna, bakisträning och en extrem bakisdag i lördags
  • Skräckfilmskvällar och långa sovmornar hela helgen
  • Spelkvällar bestående av Monopol, Flaggspelet och frågesport (jag vann allt, moahaha)
  • och en massa nysattacker, hostiga nätter och onda halsar

 

Fredagskvällen blev hur lyckad som helst. Jag hade bett Daniel komma hem till mig vid 19-tiden för (vad han trodde) att ha en myskväll och lite födelsedagsfirande i förskott. När han kom hade jag lagat middag, fixat fördrink och dekorerat bordet med 100-tals röda små hjärtan. Han blev hur glad och rörd som helst och pussade ihjäl mig hela kvällen för det. Dock så var det inte slut där. Överaskningarna överlöste varandra och han fick en tröja och en väska han hade önskat sig och en kladdkaka med rosa glasyr och hans favoritgodisar på. Kl 22 kom den sista överaskningen, helt plötsligt plingade det på dörren och utanför stod alla hans vänner, plus min lexie, med serpentiner och sprit. Jag kan ju säga att jag aldrig någonsin sett en sådan glad kille som då! Vi förade i någon timme innan vi sen drog in till stan. Bästa fredagen på länge!!

 

Inbäddad bildlänk

Inbäddad bildlänk


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0