Första dagen på resten av mitt liv

Hahah vilken mongo till pojkvän jag har.. han passar utmärkt son gästbloggare märker jag! Det kan få bli hans uppgift. Söt är han också eftersom att det var jätteviktigt att jag absolut inte fick titta igår när han skrev. Om jag ska vara ärlig så trodde jag att det skulle bli ett bajs-, kiss- och sexinlägg men han var ju faktiskt bars söt och bäst ♥
 
Idag har jag haft min första dag på praktiken och det var så mysigt att komma tillbaka. Dock så var det mindre kul att börja 7:30 när man är van att börja 9 men helt klart värt det när jag bara har fem veckor med de små pluttarna. Fick som kompensation sluta kl 14 och åkte direkt till Sats Zenit och tränade. Fick en chock när jag kom dit och såg hur det såg ut, flashigare gym kan man inte hitta och det känns som att jag kommer tillbringa många timmar där under praktik-tiden. Körde ett ganska kort men intensivt konditions- och benpass innan jag åkte hem till mitt hjärta, som just nu är på fotbollsträning. När han har kommit hem och vi har ätit så väntar en liten present till honom. Imorgon har vi varit tillsammans i 2 månader och jag har skapat en liten tradition och ger min finaste en liten present varje månad. Det kanske inte låter som något astort men jag tycker sådant är superviktigt, plus att jag tycker att varje dag med honom är värd att fira♥
 
 
 
 
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0