Det bästa av tre världar..?

Idag började sista vanliga skolveckan på 1,5 månad för nästa måndag börjar änligen praktiken. 5 veckor på mitt favoritställe med mina favoritmänniskor, de små pluttarna♥
 
Den sista "skol"veckan kunde dock ha börjat bättre. Det finns en enda sak som jag har haft riktig ångest över enda sen vi fick schemat för någon månad sedan och det var det vi gjorde idag, exkursionen. Vaknade kl 06 imorse i min pojkväns varma säng och har aldrig velat ligga kvar så mycket som då eftersom jag visste vad som väntade. En hel förmiddag i skogen med småkryps-plockande en kall jävla höstmorgon. De tre sakerna jag avskyr mest i hela världen. Fyfan. Jag har visserligen valt det här yrket och jag älskar det, men.. skogen - jag hatar skogen. småkryp - jag har aldrig gillat djur och jag hatar småkryp. kyla - jag dör när jag fryser. Dessutom började det regna när jag satte mig på tåget kl 07:15.
 
Så jaa, jag stod ut en timme tills jag frös så mycket att hela min kropp skakade och jag inte längre kunde prata för att mina läppar var så kalla. Detta trots att jag (enligt mig, med vantar, tjocktröja, jacka och raggisar) var ganska välklädd. Så det slutade med att min grupp fångade småkryp och jag satt under halsdukar och mössor och frös. När vi äntligen fick sluta åkte jag direkt till sats och tränade. Började trots ett 30 minuters konditionspass och ett hårt ryggpass aldrig riktigt svettas eftersom jag var så kall.
 
Nu har jag ätit, duschat och pluggat lite. Ska kolla på Bridesmades och sen åka hem till Daniel om några timmar. Längtar efter min pojke!
 
Inbäddad bildlänk
 
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0