Den kända gästbloggaren!

Tjena Tjena bloggen!
Daniel här, killen som har världens bästa flickvän.
Dagen började med att jag vaknade medårhundrates huvudvärk. Men detta ska inte klagas på när det finns människor som har det så mycket värre.
Efter lunch var det dags at styra skutan mot sköndal, där min underbara flickvän bor. Under resans gång träffade jag, precis som vanligt på, idioter och andra konstiga människor på tåget och tunnelbanan. Något som både irriterar men samtidigt gör resan lite mer intressant. Tack till alla som bidrog!
 
Nu har vi precis ätit tacos och tittar på Vem vill bli miljonär! Så trÄst när man är bombsäker på alla svar och inte kan vinna några pengar alls!
Imorgon börjar en ny intensiv vecka med både massor av fotboll, träning, jobb, vara med min vackra flickvän och förhoppningsvis få ett samtal av OFFICE Management!
 
På återseende mina kära bloggisar (bloggläsare)!
// DJ-Franz, D.Franzén, dannefranz, Daniel Franzén

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0