Aldrig mer..

Jag hade nog aldrig längtat till helg så mycket som jag gjorde den här veckan och när jag vaknade igår hade jag nog aldrig tidigare varit så lycklig över att det var fredag. Hade ställt klockan på 08 och åkte till gymmet med pojkvännen. Körde ett svettigt konditions- och magpass innan vi åkte hem och gjorde mysfrukost. Därefter bar det av till IKEA för att kaosa runt lite. Vi povsatt soffor, hoppade i sängar, körde vagnrace och irrade runt på lagret innan vi hittade den enda saken vi skulle ha, haha. När vi var påväg därifrån fick jag ett medelande om att våra betyg från förra examinationen hade kommit upp. Där förstördes min braiga fredag med ett Fx. Ska aldrig i hela mitt liv glömma referenslistan. Aldrig. Fick en tröstkram av min fina pojke och åkte hem till min syster för att äta lunch med henne och mamma.
 
Idag har jag hittills spenderat min dag på teatern och på gymmet. Jag har ju bytt friskis mot sats och jag måste säga att jag älskar det. Det är absolut inget fel på friskis men sats är så himla mycket bättre, på alla sätt. och sats odenplan, där jag var idag, var rena rama träningspalatset. Har aldrig sett ett så stort gym i hela mitt liv. Njöt varenda sekund.
 
Nu ska jag ta tag i lite smågrejer som måste fixas och sen göra mig iordning för att äta middag med Lexie och Carro. Har inte träffat Carro sen hin flyttade till norrköping i somras, så det ska bli hur mysigt som helst!
 
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0