2 månader

Dagens Arbetspass: Praktik 9-15
Dagens Lunch: Köttfärsgryta med ris á bebiststyle (som inte smakade någonting alltså)
Dagens Middag: Köttfärs med sallad, majs, gurka, paprika och avokado (varierad kost?)
Dagens Humör: Himla bra!
Dagens Känsla: Hur kan jag bli så trött av att jobba 6 timmar?
Dagens Träning: 45 minuters löpning och ett axelpass efter praktiken
Dagens Glädje: Att jag får spendera hela kvällen med min kärlek imorgon
Dagens Irritation: Att jag inte riktigt kan koppla av när jag verkligen behöver
Dagens Längtan: Mys med mitt hjärta imorgon, 2 månaders-middag på fredag och julafton om typ 1,5 månad haha!
Dagens Hälsa: Har nyst 40-11 gånger men annars mår jag prima! Är sjukt stolt över att jag orkar träna så mycket även när jag jobbar på förskola 6-7 timmar om dagen!
Dagens Aktivitet: Fortfarande praktik och träning.. och lite tågåkande, mathandlande och klädtvättande
 
Scale_large

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0