You didn't have to cut me off

Idag har varit en konstig dag. Vaknade 1,5 timme innan klockan ringde och bestämde mig ganska snabbt för att gå ut och ta en runda i skogen. Det var sjukt tungt idag men jag tog mig runt 5 km på drygt 25 minuter, vilket alltid är något. Åt frukost med mamma i lugn och ro innan jag åkte till skolan där vi hade en två timmars föreläsning. När jag kom hem var jag säker på att jag höll på att bli sjuk - hade ont i precis alla muskler i hela kroppen, kände mig febrig och var så trött att jag inte kunde öppna munnen utan att börja gråta. Tror dock inte att jag är sjuk, bara jättetrött och utmattad. Så efter en liten promenad i det fina vädret med mami bestämde jag mig för att vara hemma från teatern idag.

Imorgon är det fredag, jag är ledig och ska titta på en lägenhet på förmiddagen. Känns som att det kommer bli en bättre dag.



trots att jag var trött och hängig så var jag i alla fall fin idag


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0