Tisdag

Tjenixen! Idag har varit en såndär vanlid svensondag typ, även fast mitt studentliv är allt annat än svenson. Började i alla fall morgonen med ett saftigt pass på gymmet, 40 minuters intensiv crosstraining och sedan 20 minuter armstyrka. Hann också få panik över en silverfick som äcklade runt på golvet och skrek som en liten flicka så att hon som jobbade i receptionen fick sopa upp den. Åkte sedan hem och åt frukost innan jag gjorde min video till vår amerikanska teaterkille som kommer till oss på torsdag. Det var sjukt konstigt att se sig själv på film, så några videobloggar kommer det aldrig någonsin bli i den här bloggen.

Åkte till skolan på föreläsning och när jag kom hem var jag så trött att jag somnade. Vaknade en timme senare och nu har jag precis ätit middag. Idag är det en bra tv-kväll (inge bra för pluggandet), säsongsstart för outsiders och BB.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0