Söndagsmode

Loca people! Nyss hemkommen från Linköping där jag har spenderat gårdagen, natten och halva dagen idag. Vi har haft det sjukt kul men som jag hade fattat redan innan så blev det lite kaos, i alla fall i mitt huvud. Jag är inte alltid så himla smart, to be honest.

I alla fall, så började dagen igår med en 1,5 timmes tågresa dit och sedan ett besök på lägergården vi ska vara på i sommar, lite middag, lite bastu och lite drinkar på en uteservering. Där trodde jag att min kväll skulle sluta. Det gjorde den inte. Kl 03.30 kom jag och Måns tillbaka till hotellet efter att ha varit med resten av gänget på en hemmafest, gått vilse och gått runt halva Linköping och röjt på krogen. Idag när klockan ringde var det inte lika roligt. Åt frukostbuffé och gick sedan ut och satte oss i solen där vi satt tills vi åkte hem kl 15. Vilket jag gjorde i bakluckan på scuf-bilen. I 20 mil.

Nu har jag äntligen fått äta och duscha. Ska kolla på en film innan BB börjar och imorgon är det back to school som gäller.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0