Sommar!

Hallå i värmen! Vilket jävla väder. Min termometer visar just nu 27 grader i solen och jag har gått i shots hela dagen. Loove it! Synd bara att man ser hur bleka alla är helt plötsligt, haha. Idag har jag varit ledig och började min morgon med sovmorgon för en gångs skull. Vaknade vid 9 och åkte till gymmet. Där var det svettigt, hallelujah. Hade glömt hur varmt det kunde bli i ett gym på sommaren. Sedan åkte jag hem och laddade inför mitt första besök hos kiropraktorn. Det var en sjuk upplevelse. Jag har aldrig hört nått knaka så mycket som min kropp gjorde och han kiropraktorn hade aldrig hört någons kropp i min ålder knaka så mycket heller. Perfect match alltså. Det visade sig även att jag ligger precis i gränsen på att bara vara ovanligt stel till att ha reumatiska besvär i ryggen. Det var ju kul.

När jag var klar där åkte jag och min mörbultade rygg till centralen och mötte Redir för en promenad i solen. Gick längs norr mälarstrand och pratade och skrattade. Efter en stund kom André på sin racercykel också. Bra dag!



fegisankor


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0