När idag blir igår, minnen sätter djupa spår

När jag är helt ledig och faktiskt njuter av det får det mig att tänka på hur lite man vet om framtiden och hur tacksam man ska vara över att man mår bra. För när man inte gör det så finns det inget i hela världen som kan ändra på det. Inte ens solen, värmen, de bara benen, vännerna eller familjen. Klockan är halv 12, jag har varit vaken i 4 timmar och förutom en springtur imorse (som var inplanerad) så har jag inte gjort någonting alls. För ett halvår sedan skulle det vara omöjligt. Då hade jag troligtvis redan varit vaken 7 timmar, minst, och gjort en miljard saker. Bara för att hålla tankarna borta. Inatt har jag sovit 8 timmar i sträck, helt av mig själv. För ett halvår sedan kunde jag inte sova utan medicin. Inte ens en timme. Jag kunde inte ens klara av vardagen utan medicin.

Det är sjukt hur saker förändras och hur stor del man själv är av den förändringen. och hur mycket man inser att man måste ta vara på allt det där som gör en glad.





pic.twitter.com/2ZrtBs2I

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0