Hurtig fredag

Snacka om hurtig morgon! Kl 7:30 imorse hade jag legat vaken i nästan en timme pga en jävla geting som hade byggt bo i mitt rum. Eftersom den jäveln hade hållt mig vaken så länge så gick det inte alls att somna om, så jag gick upp, slog ihjäl den och satte mig och kollade på reprisen av BB istället. Vid 9-tiden var jag på gymmet där jag körde på i nästan 1,5 timme. 50 minuters kondition och sen rehab-styrketräning för ryggen. Åkte hem och hann bara i princip duscha innan mamma frågade om jag ville följa med till Ågesta och gå 6 km-rundan i solen. Det tackar man väl inte nej till så sagt och gjort, en timme senare var mina ben helt döda. Åkte till farsta och köpte nya löparskor och lunch. Nu har vi precis ätit och snart ska jag däcka på ballkongen. Det är jag värd!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0