Bla

Igår somnade jag framför BB Live, vilket inte händer ofta. Sen vaknade jag när alarmet ringde imorse kl 7 utan att ha rört mig alls och utan att ha vaknat en enda gång, vilket aldrig händer. Trött tjej?

Imorse åkte jag direkt till gymmet när jag hade vaknat. Körde ett 50 minuters konditionspass innan jag duschade och åkte till skolan. Där hade vi filosofi/vetenskapsseminarium och eftersom att både jag och camilla var lika trötta (vilket betyder seriös in my ass) så blev det inte mycket till seminarium. Nu har jag kommit hem och ätit lunch. Min plan var att sitta ute på ballkongen i solen och plugga hela eftermiddagen men eftersom att solen är död idag så blir det väl till att plugga inne. Tänkte råplugga i 2 timmar och sedan belöna mig med en film och reprisen av BB, som jag somnade ifrån. Toodels.


pic.twitter.com/BDi3AYrR
Camillas trötthet på papper


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0