Söndag

Igår hade jag nog världens bästa lördag. Började med att ha lektion med mina små teatermonster och sedan ett pass på gymmet. När jag kom hem och hade ätit lunch somnade jag framför skidorna på tv:n och vaknade av att markus ringde och ville träffas. Tog systers bil till skärholmen och plockade upp den förvirrade lilla pojken och åkte sedan hem till mig. Här hade vi en riktig myskväll med film, hämtmat och melodifestivalen. Bästa Loreen!!

och som vanligt när man är med markus får man höra saker man aldrig hade förväntat sig. Min lilla wingman, haha!

Idag har jag tränat, pluggat och umgåtts med min syster. Nu ska vi snart äta middag och sedan ska jag dö i soffan resten av kvällen. I alla fall tills Big Brother live börjar.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0