Lista bah

Nämn något som gjorde dig glad igår: Camillas sightseeing på bussen påväg till skolan
Vad gjorde du kl 08 i morse? var påväg till gymmet
Vad gjorde du för 15 min sedan? läste massa gamla inlägg i bloggen, haha
Det sista du sa högt? "Jävla äckelskitsfitta" typ. Slog i tån, haha!
Det senaste någon sa till dig: "ses sen"
Vad har du druckit idag? Cola, vatten och kaffe
Vad var det senaste du åt? Middag
Vad var det senaste du köpte? Lika fancy som svaret innan, middag..
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun kanske?
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt så in i helvete
Godaste glassmaken? Vaniljglass med strössel och chokladsås
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Haha nej! Jag tror inte på kärlek alls.
Sover du tungt? Jaa, däckad varje natt
Drömmer du mardrömmar? Ja, typ att jag vaknar upp i Big Brother-huset och att jag är med i Harry Potter.. haha
Favoritklädsel? Leggins!

Kärlek
Postat av: Camilla

jag har en vit dörr>!

2012-03-04 @ 06:10:45
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0